Klant: Producent
Sector: Alle
Groote: 20- 30 medewerkers
Producten en diensten: Microsoft SharePoint, Microsoft Power Apps, Microsoft Power Automate
Voor bedrijven is het noodzakelijk om klachten of afwijken te registeren. Deze klachten kunnen gaan over:
Deze registratie gebeurt nog al te vaak met pen en papier. Dit automatiseren is een logische stap om dit proces te vereenvoudigen. Concreet is er nood aan een (online) applicatie waar medewerkers snel en eenvoudig een klacht kunnen registeren. Die registraties worden in een lijst opgeslagen, zodat er achteraf makkelijk overzichten van kunnen gemaakt worden.
Door gebruik te maken van een Microsoft Power App kunnen de medewerkers snel en eenvoudig een klacht of een afwijking registeren. Bijkomend wordt er ook een mail gestuurd naar de kwaliteitsverantwoordelijke wanneer je aangeeft dat dit een afwijking is met een hoge impact. Tevens worden de registraties bijgehouden in een lijst zodat deze steeds raadpleegbaar is om tijdens de wekelijkse kwaliteitsmeeting te overlopen en nieuwe acties op te maken.
Door het papieren document te vervangen door deze eenvoudige en automatische applicatie: